امروز : پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ - ۰۱:۰۶
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۵/۴/۳ - ۲۱:۰۲ شناسه خبر : ۲۶۵۶۰

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان؛ پنجمين دوره نشست بررسی عملکرد و برنامه های ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برگزار شد پنجمین دوره ارائه عملکرد و بررسی برنامه های ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان با حضور حسین بریمانی مدیرکل، معاونین، مسئولان ستادی و امین شکوهی، سوادکوهی و هاشمی تبار روسای ادارات تنکابن، قائم شهر و نور برگزار شد.

به گزارش وارش نیوز و به نقل از روابط عمومی ،حسین بریمانی، استان مازندران را سرزمین مستعد ورزشی عنوان کرد و گفت: ادارات ورزش و جوانان شهرستانها بعنوان نماینده اداره کل در راستای توسعه ورزش قهرمانی، همگانی، جوانان، بانوان و زیرساخت های ورزشی شهرستان تلاش کنند.

 

همچنین در خصوص عملکرد سال 1404 و برنامه های پیش رو 1405، بروز رسانی سامانه مبین، ساماندهی ورزشکاران بیمه شده، تجلیل و تکریم از قهرمانان ، مربیان و داوران، تصویب نرخ نامه ورزشی، سرکشی از هیات های ورزشی، اماکن ورزشی و باشگاه ها، تشکیل سمن جوانان، تشکیل کمیته خیرین ورزش یار، ارتباط و تعامل با مسئولین شهرستان، تعامل با آموزش و پرورش، هلال احمر و دیگر ارگانها و هیات های ورزشی، ارتباط با رسانه ها گفت وگو تبادل نظر شد.

 

همچنین اعضای جلسه نیز درخصوص برنامه های حوزه های تخصصی نظرات خود را ارائه دادند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر