به گزارش وارش نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، در این دیدار طرفین درباره ظرفیتهای رسانهای برای انعکاس فعالیتها، خدمات و برنامههای مدیریت شهری، همچنین نقش رسانه در ارتقای فرهنگ شهروندی و مشارکت عمومی در توسعه شهری به گفتوگو پرداختند.
سید حسن احمدی شهردار ساری با تأکید بر اهمیت همکاری با رسانه ملی، صدا و سیمای مازندران را یکی از مؤثرترین بسترهای اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به شهروندان دانست و بر تداوم تعاملات سازنده در راستای خدمترسانی بهتر به مردم تأکید کرد.
داوود سیروس مدیرکل صدا و سیمای مازندران نیز با اشاره به جایگاه مرکز استان، آمادگی این رسانه را برای انعکاس برنامهها، اقدامات و دستاوردهای مدیریت شهری ساری اعلام کرد.
ضمیمه :