امروز : چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۵/۴/۳ - ۱۷:۴۰ شناسه خبر : ۲۶۵۵۶

پيام فرماندار شهرستان قائم شهر به مناسبت روزاصناف ابوذر قربانی ارات بنی فرماندار شهرستان قائم شهر به مناسبت روز اصناف پیامی را صادر کرد

به گزارش وارش نیوز و به نقل از خبرگذاری آریا درمتن پیام فرماندار شهرستان قائم شهر به مناسبت روزاصناف به شرح ذیل آمده است.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

روز اصناف، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاش‌ها، تعهد و نقش‌آفرینی قشر شریف و پرتلاش بازاریان، کسبه و فعالان اقتصادی است که همواره در مسیر توسعه اقتصادی، رونق تولید، ایجاد اشتغال و خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته‌اند.

 

اینجانب، ابوذر قربانی ارات بنی، فرماندار شهرستان قائم‌شهر، ضمن گرامیداشت روز اصناف، از زحمات و خدمات صادقانه تمامی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان که با مسئولیت‌پذیری، همدلی و تلاش مستمر در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی منطقه نقش‌آفرین هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

بی‌تردید اصناف به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور، همواره در شرایط مختلف بخصوص در این ایام (جنگ های تحمیلی 12 روزه و رمضان) مثل همیشه در کنار مردم و نظام اسلامی بوده و با تلاش، پشتکار و امانتداری، زمینه‌ساز آرامش و رفاه جامعه شده‌اند.

 

امید است با تداوم همکاری، همدلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند اصناف، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان قائم‌شهر و ارتقای سطح خدمات به شهروندان عزیز باشیم.

 

روز اصناف را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، موفقیت و سربلندی روزافزون همه عزیزان را مسئلت دارم.

 

ابوذر قربانی ارات بنی

 

فرماندار شهرستان قائم‌شهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر