به گزارش وارش نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، این اجتماع باشکوه که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون و هیئات مذهبی برگزار شد، بار دیگر جلوهای از ارادت عمیق مردم دیار علویان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) را به نمایش گذاشت.
در این مراسم، نوای «اینجا حسینیه ایران است، ایران اباعبدالله» در فضای میدان آیینی امام حسین(ع) طنینانداز شد و هزاران نفر از عاشقان اهلبیت(ع) با سینهزنی و مرثیهسرایی، در سوگ علمدار کربلا به عزاداری پرداختند.
اوج معنویت و شور حسینی این اجتماع با به اهتزاز درآمدن پرچم متبرک قمر بنیهاشم(ع) رقم خورد؛ جایی که حاضران با زمزمه نام حضرت عباس(ع) و فریادهای «لبیک یا حسین» و «یا ابوالفضل»، ارادت خود را به مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و وفاداری ابراز کردند.
حضور استاندار مازندران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این اجتماع بزرگ مردمی، جلوهای از همراهی و همدلی مسئولان با مردم و پاسداشت ارزشهای عاشورایی بود.
اجتماع اقتدار شب ۱۱۵ در شب تاسوعای حسینی، بار دیگر وحدت، انسجام و پایبندی مردم مازندران به آرمانهای نهضت عاشورا را به نمایش گذاشت و نشان داد که دیار علویان پرچمدار فرهنگ حسینی و مکتب ایثار و مقاومت در کشور است.
ضمیمه :