امروز : چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۰۲:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۵/۴/۲ - ۲۰:۱۲ شناسه خبر : ۲۶۵۴۲

تقویت دستگاه قضایی ضامن امنیت کشور است رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت با اشاره به هفته قوه قضائیه و اهمیت مولفه های عدالت و امنیت درپیشبرد اهداف محوری نظام اسلامی، ازتلاش های خادمان دستگاه قضایی در این عرصه تجلیل کرد

به گزارش وارش نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، در بیانیه احمد فاطمی که به همین مناسبت منتشر شد آمده است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته قوه قضائیه، یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهید آیت‌الله بهشتی و یاران باوفایش است که در راه تحقق عدالت و صیانت از حقوق عامه جان شیرین خود را نثار کردند.

 بی گمان؛ قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا می کند وتلاش این قوه پیشتاز در عرصه مقابله بی امان با مظاهر فساد ،پشتوانه محکمی برای تحقق عدالت در جامعه محسوب می‌شود. 

اینجانب به نمایندگی از سوی خادمان مردم عاشورایی دیار علویان در خانه ملت بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه قضایی کشور بویژه رئیس کل، معاونان، مدیران، قضات شریف و پاکدامن و کارکنان خدوم دادگستری استان مازندران در جهت احقاق حقوق مردم و برقراری امنیت و عدالت در جامعه، صمیمانه قدردانی نمایم.  

امید است با همدلی و هم‌افزایی میان قوای سه‌گانه و به ویژه تعامل سازنده نمایندگان محلس شورای اسلامی با دستگاه قضایی، گام‌های مؤثری در جهت تحقق عدالت، ارتقای امنیت پایدار و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم همیشه در صحنه کشورمان برداشته شود.

در پایان، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه عدالت و امنیت، از درگاه خداوند متعال برای تمامی خادمان صدیق نظام اسلامی در دستگاه عدلیه ، توفیق روزافزون و سربلندی تحت هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای( مدظله‌العالی ) مسئلت می‌نمایم.

احمد فاطمی 

رئیس‌ مجمع نمایندگان مردم شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر