اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟ اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟ به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش کرد که ...
صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت:با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات صادرات به این کشور و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.
۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰ میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول ...
توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران از توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در استان خبر داد.
منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت ...
صادرات مرکبات مازندران در یکسال اخیر از پنج هزار تُن به ۷۰ هزار تُن افزایش یافت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران با بیان این که صادرات مرکبات مازندران از پنج هزار تن به ۷۰ هزار تن در یک سال اخیر ...
اعلام اسامی تیم بوکس مازندران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نفرات اعزامی تیم بوکس نوجوانان استان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در ملایر با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شدند.
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت عنوان کرد ؛ فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری خبر داد .
نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتوم ساخته شد ساختاری به شکل پروانه از جنس گرافن ایجاد شده که می‌توان از آن در حوزه کوانتومی استفاده کرد. این نانوماده در سطح مولکولی مهندسی شده است.
شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا محققان دانشگاه توهوکو از ذرات پلیمری کامپوزیتی آراسته شده با نانوذرات طلا استفاده کردند تا ابزار دقیق‌تری برای آزمایش بیماری‌های عفونی ارائه دهند.