امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت:با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات صادرات به این کشور و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۰
۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰ میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان دوم نیز تزریق شد
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۴۸
صادرات مرکبات مازندران در یکسال اخیر از پنج هزار تُن به ۷۰ هزار تُن افزایش یافت
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران با بیان این که صادرات مرکبات مازندران از پنج هزار تن به ۷۰ هزار تن در یک سال اخیر رسید، گفت: روند صادرات محصولات کشاورزی مازندران بدون وقفه در حال انجام است.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۵۰
اعلام اسامی تیم بوکس مازندران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور
نفرات اعزامی تیم بوکس نوجوانان استان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در ملایر با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شدند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۴۵
پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور چالش اصلی این شهرستان را مانند دیگر استان‌های شمالی، پسماند دانست و گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن سطح آب در شهرهای ساحلی در حوزه پساب‌ها دچار چالش هستیم، البته پایش‌ها توسط همکاران به صورت مستمر انجام می‌شود و برای مکان‌هایی که دچار مشکل هستند جهت مدیریت پساب اخطار صادر می‌شود تا نسبت به سیستم تصفیه فاضلاب اقدام کنند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۰۷
رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری گفت: در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۰۲
لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و مراعا ماندن این موضوع در این کمیسیون پرداخت.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۵۸
فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
منتخب نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس آینده می‌تواند با هماهنگی اصناف و اتحادیه‌های کارگری و نهادهای دیگر هم قانون کار را بازبینی کند و هم برای نظام پرداخت حقوق و دستمزدهای کارگری برنامه‌ریزی‌ داشته باشد که در نهایت به نفع این قشر تمام شود و مشکلات آنان در این شرایط اقتصادی تا حد امکان کاهش یابد.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۵۲
رئیس دادگستری مازندران تاکید کرد
برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
رئیس دادگستری مازندران با بیان اینکه وظایفی که به دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز داده شده است باید به نحو احسنت انجام شود،گفت: یکی از موضوعات کاری ما در استان، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و کسانی که مرتکب ترک فعل شوند و کوتاهی کنند عنوان مجرمانه پیدا می‌کنند و با آن مدیر و دستگاه برخورد می‌شود.
۱۴۰۳/۲/۵ - ۲۱:۴۷
امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذای مردم به خطر انداخته شود.
۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۶