امروز : جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۱:۰۷
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۵/۴/۵ - ۱۸:۰۹ شناسه خبر : ۲۶۵۸۱

۵ ووشوکار مازندران در رقابت‌های بین المللی چین پنج مازندرانی در تیم ملی ووشو برای رقابت‌های بین‌المللی چین حضور دارند.

به گزارش وارش نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران؛  تیم ملی ساندا برای شرکت در رقابت‌های کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) راهی چین شد که در این کاروان ملی، پنج نماینده از مازندران در قامت ورزشکار و مربی حضور دارند.
در ترکیب این تیم ملی، سه ورزشکار مازنی به نام‌های سوگند سینکایی، شجاع پناهی و سهیل موسوی به همراه دو مربی مازندرانی، صدیقه دریایی و معین تقوی حضور دارند.


این رقابت‌ها که در چین برگزار می‌شود، علاوه بر رقابت برای کسب جایگاه، به عنوان مسابقات تدارکاتی پیش از بازی‌های آسیایی ناگویا در نظر گرفته شده است و فرصتی برای افزایش آمادگی و کسب تجربه عملی سانداکاران ایرانی خواهد بود.
این مسابقات در وزن‌های ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و ۸۰ کیلوگرام برگزار می‌شود

 
 
 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر