بررسی آخرین وضعیت نیروگاه زبالهسوز ساری
جلسه بررسی آخرین وضعیت نیروگاه زبالهسوز ساری با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد و حاضران ضمن ارزیابی روند پیشرفت پروژه، درباره الزامات و اقدامات لازم برای ورود به فاز بعدی اجرا و تسریع در بهرهبرداری از این طرح مهم زیستمحیطی تبادل نظر کردند.
|
به گزارش وارش نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، جلسه بررسی آخرین وضعیت پیگیری نیروگاه زبالهسوز ساری با حضور عبدالرضا دادبود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، سیدحسن احمدی شهردار ساری، محمدحسین قبادی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، علیاکبر یداللهی مدیرکل دفتر مدیریت پسماند استان، بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران و سیدجعفر هادیان معاون حملونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری برگزار شد.
در این نشست، آخرین روند اجرای پروژه نیروگاه زبالهسوز ساری، موانع و چالشهای موجود و برنامهریزی برای ورود به فاز بعدی پروژه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین حاضران با تأکید بر اهمیت راهاندازی هرچه سریعتر این طرح زیستمحیطی، راهکارهای لازم برای تأمین زیرساختها، هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و تسریع در تکمیل مراحل باقیمانده پروژه را بررسی کردند.
ضمیمه :