امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۹/۲۳ - ۲۲:۱۸ شناسه خبر : ۳۵۶۳

جزئیات برگزاری هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد مازندران مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: نوزدهمین دوره گرامیداشت هفته پژوهش و فنّاوری در واحدهای این دانشگاه برگزار می‌شود.

وارش نیوز:علی جوانمرد در ساری اظهار کرد: نوزدهمین دوره گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری هفته آینده در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تجلیل از پژوهشگران برتر برگزار خواهد شد. 

وی گفت: ازجمله اهداف برگزاری این هفته، ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در استان مازندران، ارتقای جایگاه فعالان پژوهش و فناوری، برقراری ارتباط سازنده بین پژوهشگران و فنّاوران با جامعه و صنعت در سطح ملی و منطقه‌ای و ایجاد فضای تعاملی برای آشنایی واحدهای پژوهش و فناوری  با یکدیگر است.

جوانمرد گفت: روز شنبه ۲۴ آذر که به‌عنوان پژوهش و فناوری مدرسه و دانشگاه نامگذاری شده بازدید از پارک پردیس تهران برای استادان گروهای آموزشی و بازدید دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه در مرکز استان و واحدهای تابعه  از امکانات آموزشی و پژوهشی و نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری روز یک‌شنبه ۲۵ آذر به‌عنوان روز تجلیل از فناوران پژوهش در همایش ایده‌شو استادان از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تجلیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران افزود: دوشنبه ۲۶ آذر به‌نام روز پژوهش و فناوری و ارتباط با صنعت است. دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی را در استان ازجمله، سخنرانی در رشته معماری، سمینار کارآفرینی تا ثروت، سمینار همفکری آزاد، کارگاه مقاله و پایان‌نامه‌نویسی و کارگاه اندروید را در دستور کار خود قرارداده است.

جوانمرد ادامه داد:‌ سه‌شنبه ۲۷ آذر به‌عنوان وحدت حوزه و دانشگاه، پژوهش و علوم انسانی است که با هماهنگی گروه‌های آموزشی واحدهای دانشگاهی نشستی درباره چالش‌های علوم انسانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: چهارشنبه ۲۸ آذر نیز به‌عنوان پژوهش و فناوری و مسئولیت اجتماعی است که برنامه‌ای توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد  استان مازندران با عنوان سمینار کارآفرینی و همفکری آزاد و مسابقه گروهی ساخت دیوارهای آجری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر