امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۴/۵ - ۱۶:۰۸ شناسه خبر : ۱۶۴۸۶

استاندار مازندران: ارتقای سرمایه اجتماعی نظام باحضور مردم میسر است استاندار مازندران گفت: پایگاه و ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم میسر می شود.

به گزارش وارش نیوز ؛ یوسف نوری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با گروه های مردمی اقشار تاثیرگذار و حلقه‌های میانی به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات با اشاره به اینکه مسولیت ما تمدن سازی است و زمانی که رهبر معظم انقلاب بر عمق راهبردی تاکید دارند نشان دهنده این است که به مرحله تمدن سازی رسیده ایم، تصریح کرد: در این مرحله وظایفی داریم که نشان دهنده نحوه حکمرانی ما در نظام اسلامی است، حکمرانی که در دوران رهبری امام راحل سیاستمداران غربی را در حیرت فرو برده بود.

وی با اشاره به اینکه اولین ویژگی شهید رییسی ولایت پذیری او بود و این امروز برای ما الگو است، تصریح کرد: ایشان می گفتند ما یک فرمانده و دستور دهنده داریم و در اقتدار کامل قرار داریم از این رو فرمانده میدان باید مشخص باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساختار نظام انقلابی ما در دنیا متفاوت است، گفت: نقش مردم در انقلاب ما بیش از انقلاب های دیگر دنیا بوده است و این نحوه حکمرانی و نگاه به مردم باید ادامه یابد.

نوری با تاکید بر اینکه حلقه های میانی فاصله حکمرانی با مردم را کاهش می دهند، افزود: این حلقه‌ها با افزایش ضریب نفوذ اجتماعی‌سازی سیاست‌ها در خدمت حکمرانی و نظام اسلامی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی نظام با حضور مردم میسر می شود، گفت: در نظام اسلامی این مردم هستند که تحول ایجاد می کنند.

نوری ادامه داد: حکمرانی امیرالمومنین(ع) مردمی بود اگر حکومت مردمی شد موفق شدیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تقویت حلقه‌های میانی برای نظام اسلامی اهمیت دارد، ادامه داد: توصیه می کنم در حلقه های میانی تولید علم و دانش را بومی کنیم و مبانی علمی و معرفتی باید تولید شود.

وی با اشاره به لزوم جلب مشارکت آحاد مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: امروز وقت طلایی ماست برای مشارکت و مرددین در انتخابات و هر کدام در جایگاه خود باید بتواند میزان مشارکت را به میزان قابل قبولی برساند.

در این جلسه ۱۱ نفر از اعضای گروه‌های مردمی و نخبگان و موثرین اجتماعی نظرات خود را درباره مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کردند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر