امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۱ شناسه خبر : ۹۷۳۷
هفته بیست و سوم لیگ پرتغال؛
پورتو با پاس گل طارمی پیروز شد/ مهدی بهترین پاسور تیم پرتغالی وارش نیوز/ هفته بیست و سوم لیگ فوتبال پرتغال با پیروزی تیم پورتو در حضور ۸۰ دقیقه‌ای مهدی طارمی و پاس گل مهاجم ایرانی این تیم پیگیری شد.

به گزارش  وارش نیوز، تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته به مصاف تیم پاسوس ده‌فریرا رفت که این بازی با دو گل به سود پورتو به پایان رسید. «په‌په» در دقیقه ۷۷ و «سرجیو اولیویرا» در دقیقه ۷۸ برای پورتو گلزنی کردند.

گل دوم پورتو در حالی به ثمر رسید که مهدی طارمی با گرفتن توپ و چرخش در پشت محوطه جریمه تیم ده‌فریرا، به اولیویرا پاس داد و این بازیکن هم با یک شوت از راه دور و اشتباه دروازه بان حریف موفق به گلزنی شد.

طارمی در دقیقه ۸۰ این بازی تعویض شد. او که پیش از این مسابقه به «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو قول گلزنی داده بود، بعد از اتفاقات بازی با یوونتوس ایتالیا و اخراج در آن مسابقه، با پاس گل به میادین بازگشت.

در این بازی یک خطای مشکوک در محوطه جریمه تیم ده فریرا روی طارمی رخ داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


سرجیو (سمت راست) و په په گلزنان پورتو

با برد در مسابقه شب گذشته، تیم پورتو ۵۱ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. در حال حاضر اسپورتینگ با ۶۱ امتیاز در صدر جدول است و براگا با یک بازی کمتر و ۴۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

با اعلام سایت «زیرو زیرو» پرتغال، مهدی طارمی با پاس گلی که در بازی شب گذشته داد، تعداد پاس‌های گل خود را در این فصل در تیم پورتو به عدد ۷ افزایش داد. ۶ پاس گل طارمی در رقابت‌های لیگ پرتغال بوده و طبق ادعای این سایت، بیشترین پاس گل در این رقابت‌ها در تیم پورتو به نام مهاجم ایران ثبت شده است.

از سوی دیگر طارمی در لیگ پرتغال ۹ گل به ثمر رسانده است اما شانس وی برای آقای گلی کمرنگ شده است. در حال حاضر «گونکالوس» از اسپورتینگ (۱۵ گل)، «سفروویچ» از بنفیکا (۱۳ گل) «سرجیو اولیویرا» از پورتو (۱۱ گل) در رده‌های اول تا سوم بهترین گلزنان این فصل از مسابقات پرتغال هستند و طارمی در کنار «پینو» از ماریتیمو ۹ گله است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر