امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۲:۴۰ شناسه خبر : ۹۶۸۶
به بهانه ولادت امیرالمومنین؛
عدالت بزرگترین شاخصی که هیچ گاه از آن عدول نکرد وارش نیوز/ سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی ( علیه السلام ) ، اسوه خردورزان ، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت که به نام روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

بی تردید حضرت علی ( علیه السلام ) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزشهای الهی و توحیدی آن تلاش بسیار و نقش به سزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچ گاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند .

میلاد مولود کعبه مقارن با اعتکاف و آغاز ایام البیض است و  معتکفین با روزه و عبادت در این سه روز تلاش می کنند از قید و بند زندگی دنیوی ، خود را به پروردگار عالم نزدیک تر کنند . اعتکاف ، هجرتی است از خود به خدا . هجرتی که از رسول رحمت حضرت ختمی مرتبت ( صلی الله علیه و آله و سلم ) به یادگار مانده است . اعتکاف میراث وحی و آموزگار نبوت است . اعتکاف ، آماده شدن برای ضیافت الهی و سفر با توشه نیاز از تیرگی به زلال مناجات است .

سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی ( علیه السلام ) ، اسوه خردورزان ، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت که به نام روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است با استعانت از حضرت حق ( جل جلاله ) و سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان حضرت علی و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید.

سرهنگ پرویز شعبانی

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر