امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۹/۹ - ۰۸:۱۷ شناسه خبر : ۹۳۴۴
در پی اقدام تروریستی دشمنان کوردل در به شهادت رساندن رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع صادر شد:
پیام تسلیت هیات رییسه دانشگاه مازندران به مناسبت شهادت دانشمند برجسته کشور در پی اقدام تروریستی دشمنان کوردل در به شهادت رساندن دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، هیات رییسه دانشگاه مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران،

 متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم رب الشهدا والصدیقین 

       شهادت مظلومانه دانشمند و مدیر توانا، شهید محسن فخری‌زاده را به مهدی موعود(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم مردم ایران و همسنگران نظامی و دانشگاهی ایشان تسلیت می‌گوییم. این ترورهای ناجوانمردانه دو پیام صریح و واضح برای همه‌ی ما دارد: 

۱. نباید دل به بیرون از مرزهای این کشور برای بهبود امور داخلی بست که آنها حتی به پا برجا بودن و ماندن جغرافیای ایران اسلامی اعتقادی ندارند و به هیچ وجه خواستار پیشرفتی برای این مرز و‌ بوم در هیچ عرصه‌ای نیستند.  

۲. مسئولین باید شرایط زندگی بهتر و اعتماد بیشتر را برای مردم فراهم کنند تا این مردم وفادار و شهیدپرور با آسودگی خاطر  در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای آن، که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است، در صحنه.ها حاضر باشند. 

       ان‌شاالله خداوند روح این شهید سعید و سایر شهیدان سرافراز هسته‌ای و البته سید شهیدان مدافع حرم، سردار شهید قاسم سلیمانی را با سیدالشهدا(ع) محشور گرداند.

هیات رییسه دانشگاه مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر