امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۱ - ۱۳:۱۳ شناسه خبر : ۸۱۱۲

بازداشت مزاحم اینترنتی در بابلسر بابلسر- وارش نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان بابلسراز دستگیری مزاحم اینترنتی برای شهروندان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبري پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي شكايت زنی مبني بر ايجاد مزاحمت اينترنتي در شبكه اجتماعی اینستاگرام و ارسال مطالب تهدیدآمیز برای وی از سوی فردی ناشناس، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: با تحقیقات از شاکیه و انجام اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: متهم در بازجویی های اولیه پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و در نهایت پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ "اسدی" خاطرنشان کرد: برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی، هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا 6 ماه محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با مزاحمت سایبری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به پلیس اعتماد کرده و به‌هیچ‌ وجه شخصاً اقدام به یافتن مزاحم با برقراری ارتباط، قرار ملاقات حضوری و... نکنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر