امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۲ - ۰۹:۱۰ شناسه خبر : ۷۳۴۷
چشم انتطاری ۵۰ ماه پایان یافت
آلاله های مدافع حرم مازندران مهمان ویژه رضوی وارش نیوز- خانواده دو شهید مدافع حرم مازندران پس از ۵۰ ماه چشم انتظاری پیکرهای مطهر فرزندانشان را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به آغوش کشیدند.

به گزارش وارش نیوز، پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم مازندران شهید علی جمشیدی و شهید سعید کمالی پس از چهار سال از شهادت در خان طومان سوریه شناسایی شد و به میهن بازگشت و خانواده این دوشهید پس از ۵۰ ماه ماه چشم انتظاری پیکرهای مطهر فرزندانشان را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به آغوش کشیدند.

سرهنگ بهرام سبک ملک، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا  ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا و بویژه شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از ۵۰ ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.

سرهنگ سبک ملک با اشاره به این مهم که این دو شهید عزیز هم اکنون مهمان امام رضا (ع) هستند و تا اواخر هفته به مازندران منتقل می‌شوند، گفت: بازگشت این دو شهید عزیز سبب پاکسازی دل‌ها از آلودگی‌ها دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی در جامعه می‌گردد و بداخلاقی‌های موجود را از جامعه پاک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا نور هستند و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم، بیان داشت: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال هستند و در نزد خداوند بهترین روزی‌ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها گشته است.

جانشین فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا با تصریح اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان طومان مراسماتی برنامه ریزی و تدارک دیده شده است، افزود: مراسم استقبال از دو شهید عزیز در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران در روز یکشنبه هفته آتی مورخه ۱۵ تیر و مراسم شب وداع با حضور مردم شهید پرور استان مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار هشت شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور در روز دوشنبه هفته آتی مورخه ۱۶ تیر به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر