امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۰ - ۱۱:۲۶ شناسه خبر : ۶۶۷۶
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران:
اجرای پروژه‌های عمرانی در مازندران سرعت می‌گیرد وارش نیوز/ رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران گفت: سعی خواهیم کرد تا آبان ماه امسال بخش زیادی از پروژه‌هایی که در حوزه راه، ابنیه و دیوار کشی حفاظتی رودخانه‌ها به ما واگذار شده را با سرعت بیشتری پیش ببریم تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند.

به گزارش وارش نیوز/ محمدمهدی اقبال‌پور عصر روز گذشته دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید رازجویان معاون عمرانی استانداری از پروژه‌های بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان مازندران پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی پروژه‌هایی به صورت موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان امضا شده که بخشی از این پروژه‌ها هم در حال شروع و افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه یکی از  پروژه‌های عمرانی، پروژه دیوارسازی و حفاظتی رودخانه‌های مازندران است، تصریح کرد: از این جهت توانستیم در حوزه جغرافیایی منگل شهرستان قائمشهر  از ۷.۵ کیلومتر دیوارکشی حفاظتی رودخانه  به طول ۱.۵ کیلومتر را در شرایط سخت آب و هوایی فصل پاییز و زمستان انجام دهیم و اگر مجوزات زودتر صادر شود در شش ماه آینده نیز پروژه این دیوار کشی به طول بیش از ۴ کیلومتر برای جلوگیری از مخاطرات مربوط به سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: امسال در حوزه عمرانی تعداد زیادی پروژه‌های پل سازی داشتیم که البته آن پروژه هایی که در اولویت بود سعی کردیم زودتر به اتمام برسانیم.

اقبال‌پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی پروژه ورزشگاه‌های استان مازندران توسط سپاه و بسیج سازندگی اجرا شده است، گفت: بخشی از این پروژهها در دست اقدام بوده و سعی ما بر این است هرچه زودتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی در خصوص پروژه راه‌های روستایی نیز افزود: در پروژه‌هایی که محور آن‌ها توسعه راه است به شدت مشغول فعالیت هستیم تا بتوانیم زیر ساخت آن‌ها را آماده کنیم و شرایط برای آسفالت کردن آن فراهم شود.

 

بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران آماده آسفالت هستند 

مهدی رازجویان معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران نیز در ادامه بازدید با بیان اینکه تعداد پروژه‌هایی که سازمان بسیج سازندگی استان در دست اقدام دارد بالغ بر ۳۰۰ پروژه بوده که این پروژه‌ها غالبا در حد راه‌سازی، احداث ابنیه و دیگر پروژه‌های عمرانی است، گفت:  بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران زیرسازی شده و آماده آسفالت  است.

وی تاکید کرد: امسال و سال‌های آتی شاهد بهره‌برداری پروژه‌های بسیج سازندگی استان خواهیم بود و به تکمیل پروژه‌های در دست احداث هم اقدام خواهیم کرد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: بازدیدهای متناوبی از پروژه‌هایی نظیر جاده بین مزارع، پل سازی، ورزشگاه‌ها، احداث خانه برای محرومین، دیوارسازی حفاظتی حاشیه رودخانه‌ها و لایروبی آن‌ها صورت گرفته است و با توجه به پروژه‌هایی که دستگاه‌های دولتی در بالا دست دارند در دست سازمان بسیج سازندگی استان بسیار مشهود بوده که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا در سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری بیشتر پروژه‌هایی باشیم که توسط این سازمان  و قرارگاه‌های جهادی انجام می‌شود.

رازجویان در پایان یادآور شد: امیدواریم پروژه‌های زیادی به این سازمان واگذار شود به جهت اینکه هزینه تمام شده پروژه‌ها پایین می‌آید و سرعت کار بالا می‌رود و بتوانیم شاهد این باشیم که عزیزان بسیج سازندگی با بروزتر شدن ماشین آلات و نوسازی ناوگان‌هایشان کمک حال بیشتری برای پروژه‌های عمرانی و ستاد حوادث استان باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر