امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۲ شناسه خبر : ۵۲۹۰

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیارد ریالی که با سوء استفاده از اعتماد موکلش، اقدام به تنظیم سند زمین به نام خود و فروش آن در شهرستان " تنکابن" کرده ، خبر داد .

وارش نیوز/  به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود : در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن، مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باخته، کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به کلاهبرداری را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه اقدام غیرقانونی شد اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار کرد.

سردار میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد با سوء استفاده از اعتماد موکلش که در خارج از کشور بوده 6 فقره سند وکالتی زمین را به نام خود تنظیم و اقدام به فروش 5 هزار متر مربع زمین به ارزش 60 میلیارد ریال کرده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.#

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر