امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۵ - ۱۱:۳۶ شناسه خبر : ۴۰۸۳
انتقاد شدید نماینده جوان مازندران به افزایش قیمت بنزین؛
قیمت بنزین باید به نرخ قبلی بازگردد/ هزار دلیل می آورم این طرح به زیان مردم است/ دولت جیب مردم را کوچک نکند نمی خواهد بسته حمایتی بدهد دامادی با بیان اینکه این اقدام دولت یکطرفه و غیرقانونی است و حتما با آن برخورد می شود، گفت: با افزایش قیمت بنزین، سبد خانوار مردم گران تر خواهد شد و قیمت بنزین باید به نرخ قبلی بازگردد

اختصاصی وارش نیوز: محمد دامادی در گفت و گو با وارش نیوز با رد برخی شایعات مبنی بر افزایش قیمت بنزین با چراغ سبز نمایندگان مجلس، اظهار کرد: دولت طرح افزایش قیمت بنزین را دوبار به مجلس آورد که هر دوبار با مخالفت نمایندگان مواجه شد و طرح مذکور رد شد.

وی افزود: دولت در یک اقدام شبانه، تصمیم به افزایش قیمت بنزین گرفت که کاملا تصمیم اشتباه و غلطی است و همچنان نمایندگان با افزایش قیمت بنزین مخالف هستند.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس، با بیان اینکه مجلس قطعا به این تصمیم یک طرفه دولت پاسخ خواهد داد، گفت: بر اساس همفکری صبح امروز جمعی از نمایندگان، قرار است فردا در این رابطه طرحی دو فوریتی به مجلس برود و با رای اکثریت نمایندگان جلوی این طرح غیرقانونی گرفته شود.

دامادی با اشاره به کوچک بودن سبد خانوار مردم بیان کرد: مگر اقدامات دولت چقدر در بزرگتر شدن سفره های مردم موثر بوده که اکنون اقدام به افزایش قیمت بنزین می کند. آن هم در شرایطی که در اقتصاد کشور بیمار است.

نماینده جوان مازندران در مجلس، افزایش قیمت بنزین را عامل گرانی سایر اجناس و فشار مضاعف بر مردم دانست و تصریح کرد: وقتی در کشور ما با گران شدن دلار همه چیز گران می شود، چطور می توان انتظار داشت با افزایش صد درصدی قیمت بنزین، کالاها گران نشوند!

وی با بیان اینکه این اقدام دولت یکطرفه و غیرقانونی است و حتما با آن برخورد می شود، گفت: با افزایش قیمت بنزین، سبد خانوار مردم گران تر خواهد شد و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، مردم نمی توانند چنین پولی را پرداخت کنند.

دامادی با انتقاد شدید از مصاحبه آقای رئیس جمهور مبنی بر اینکه این طرح به نفع مردم است، افزود: آقای روحانی برای اثبات ادعای خود تنها یک دلیل بیاورد که این افزایش قیمت به نفع مردم است. ما هزار دلیل می آوریم که به ضرر مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، بسته ها و سبدهای حمایتی  دولت را به زیان مردم دانست و گفت: اینکه دولت 20 درصد از جیب مردم بر می دارد و تنها 2 درصد به آن ها باز می گرداند، آیا حمایت است؟ تجربه های قبلی ثابت کرده این بسته ها به کار مردم نمی آید. مردم این سبدها را نمی خواهند، دولت جیب مردم را کوچک نکند نمی خواهد بسته حمایتی بدهد.   

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر