امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

وارش نیوز: بیست و سومین استاندار مازندران در آغاز صحبت هایش با درود بهشهدای انقلاب دفاع مقدس و مدافعان حرم و آرزوی سلامت برای رهبر انقلاب به حضار خیر مقدم گفت. حسین زادگان از اعتماد وزیر کشور و حمایت ایت الله طبرسی نیز تشکر کرد.

وی با بیان حمایت نمایندگان مجلس تقدیر کرد. حسین زادگان گفت:دکتر جهرمی وزیر معین مازندران اسلامی و دژپسند هم وزرای مازندرانی هستند. استاندار جدید مازندران به حالت طنز بیان داشت: ما بعد از رفتن آقای اسلامی هربار موضوعی را مطرح میکردیم و آنشناخت اسلامی از عدم همگرایی در مازندران بود و این مسیله معروف شد به سنت اسلامی!!! وی افزود : بهتر از اقای اسلامی بودن سخت است اما به دلیل ریل گذاری های انجام شده راحت است.

حسین زادگان با طرح مسیله اختلاف نظر در استان بیان داشت : مسیله اختلاف نظر مسیولان ریشه فرهنگی دارد. وی ادامه داد: دغدغه همه ی نخبگان واگرایی است. وی با اشاره به جایگاه نمایندگان مازندران در مجلس گفت:نمایندگان مازندران افراد موثر مجلس هستند. همچنین مازندرانی هم مقیم تهران نیز موثر اند. باید همکاری با انان استمرار داشته باشد.

حسین زادگان گفت:سه شعار محوری را انتخاب کردیم: امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی. استاندار مازندران عنوان کرد:افزایش امید،کاهش و حذف بروکراسی اداری و بعضا فاسد در دستور کار است.مردم به توجه نیاز دارند.تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسنت باید انجام شود حسین زادگان ادامه داد:نارضایتی اجتماعی یک چالش جدی است.به هر میزان باید امید اجتماعی را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد:در حوزه ی تدبیر و تلاش اقتصادی مازندران زیر ساخت های مناسبی دارد باید اقتصاد صادرات محور داشته باشیم. باید به دنبال حفظ ضرفیت های موجود و سپس ارتقای آن باشیم

حسین زادگان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:کسی خارج از استان قرار نیست برنامه های توسعه ایی را اجرا کند باید به خودمان رجوع کنیم.

در حوزه سیاسی چه موافقین دولت و چه منتقدین دولت باید بپذیرند مشی دولت اعتدالی است.نماینده ولی فقیه،مردم،حاکمیت و دولت،رسانه و تشکل ها؛چهارضلعی توسعه هستند.رسانه مطالبات مردم به مسیولان برسانند. حسین زادگان بیان داشت:اعتدال سیاسی یعنی از همه احزاب در موضوع توسعه به ماهو توسعه استفاده شود.

وی گفت:از مدیران می خواهم برنامه صد روزه کارهای فوق العاده خود را به بنده اعلام کنند.بازرسی های پنهان و سرزده از ادارات خواهیم داشت.

مدیران با رسانه ارتباط نزدیک بگیرند هیچ مدیری حق شکایت از رسانه ها به دلیل نقد ندارد. وی در پایان تصریح کرد نظام ارزش یابی مدیران و اجرا خواهد شد. قول می دهم با تمام توان روحی و جسمی هم استاندار خوبی باشم هم حاج مجید خوبی باشم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر