امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۱۲ شناسه خبر : ۱۴۸۸۶
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خبرداد:
کسب هفت سهمیه قطعی ورزشکاران مازندران برای المپیک پاریس مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به سهمیه‌های کسب شده ورزشکاران مازندرانی گفت: پنج سهمیه در کشتی، یک سهمیه در تیراندازی و یک سهمیه در قایقرانی تاکنون بدست آمده است و احتمالا یک سهمیه دیگر نیز کسب خواهیم کرد.

به گزارش وارش نیوز ؛ علی رجبی اظهار کرد: پنج سهمیه پارالمپیک نیز کسب شده است که این موضوع جایگاه مهم ورزش مازندران را در کشور نشان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: در شورای ورزش که به ریاست استاندار تشکیل می‌شود، جوایز قهرمانی در المپیک را مشخص خواهیم کرد که احتمالا در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود. همچنین پیگیر کارها و اردوها و مشکلات قهرمانان خواهیم بود.

رجبی جایگاه کشتی مازندران را بسیار مهم و ارزنده عنوان کرد و گفت: در مسابقات آسیایی که با قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی جمهوری اسلامی ایران همراه بود، ۵۰ درصد مدال‌های طلای آسیا در رشته آزاد را مازندران بدست آورد. با همین پشتوانه، پیگیر حضور مربیان پایه و سازنده استان در تیم‌های ملی هستیم. هر چند در حال حاضر هم مربیان زیادی در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان از استان مازندران در تیم‌های ملی و اردوها حضور دارند.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: امیدواریم با برگزاری این مراسم، از زحمات ورزشکاران قدردانی شود و انگیزه تلاش و تمرین بیشتر را بوجود بیاوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خصوص طرح‌های جوانی جمعیت گفت: تشکیل مراکز و کارگاه‌های روانشناسی جهت آموزش مهارت‌های زندگی و جوانی جمعیت و تعامل با بانک‌ها برای وام ازدواج و تسهیلات فرزند آوری از تکالیف ما در این حوزه است که پیگیر آن هستیم.

رجبی افزود: از همه شهرستان‌ها دعوت می‌کنم در صورت آمادگی، از حمایت‌های اداره کل برای تشکیل مراکز و کارگاه‌های روانشناسی استفاده کنند. برای این مراکز و روانشناسان، اعتبارات لازم را تامین خواهیم کرد و همه کارگاه‌ها و مشاوران بصورت رایگان در اختیار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر