امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۳/۶/۲۹ - ۱۸:۰۴ شناسه خبر : ۱۷۶۷۱
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:
هشت سورتی پرواز برای اعزام زائران حج عمره از مازندران اختصاص یافت مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از آغاز انجام پروازهای حج عمره زائران استان خبر داد و گفت:‌ انتقال زائران مازندرانی سرزمین وحی برای حج عمره از طریق هشت سورتی پرواز انجام می‌شود.

به گزارش وارش نیوز ؛ اکبر حسنی روز پنجشنبه اظهار کرد:‌ نخستین پرواز حج عمره امسال عصر روز شنبه ۳۱ شهریور از فرودگاه شهدای ساری به مدینه انجام می‌شود.

وی افزود:‌ این پروازها در مسیرهای مدینه و جده به‌صورت برنامه‌ای انجام می‌شود و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد:‌ پروازهای انتقال زائران مازندرانی حج عمره در روزهای ۳۱ شهریور،‌ پنجم،‌ دهم و پانزدهم مهر انجام می‌شود.

حسنی گفت: زائران ایرانی حج عمره به مدینه از ۱۵ فرودگاه در سراسر کشور عازم سرزمین وحی می‌شوند که فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری نیز یکی از این فرودگاه‌ها است.

بنا به اظهارات مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها امسال ۸۱ هزار و ۵۰۰ زائر خانه خدا برای انجام مناسک حج عمره از طریق فرودگاه‌های ۱۵ گانه به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

پیش‌تر «غلامرضا رضایی» معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرده بود که بر اساس مذاکرات و پیگیری‌های مستمر برای از سرگیری اعزام زائران عمره مفرده، عربستان سعودی علاوه بر موافقت با از سرگیری این اعزام‌ها در سال ۱۴۰۳، مجوز پرواز برای هواپیمایی ایران ایر به مکه و مدینه را صادر کرده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر