امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۶/۲۹ - ۱۸:۰۲ شناسه خبر : ۱۷۶۷۰
رییس سازمان اورژانس کشور:
یک‌هزار دستگاه آمبولانس جدید وارد ناوگان اورژانس کشور می‌شود رییس سازمان اورژانس کشور گفت: یک‌هزار دستگاه آمبولانس جدید وارد ناوگان پایگاه‌های اورژانس سراسر کشور می‌شود.

به گزارش وارش نیوز ؛ محمدجعفر میعادفر امروز -پنجشنبه- در مراسم رونمایی از آمبولانس‌های جدید اهدایی خیر بابلی به اورژانس بابل که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد اظهار کرد: برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آمبولانس در پایگاه‌های اورژانس کشور که روند امدادرسانی را با چالش مواجه می‌کند، یک‌هزار دستگاه آمبولانس جدید به پایگاه‌های اورژانس کشور اضافه می‌شود.

وی افزود: برای ارتقای زیرساخت‌های اورژانس کشور نیازمند حمایت‌های خیرانی هستیم که دلسوزانه برای سلامتی شهروندان و جان هموطنان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ورود خیران برای گسترش زیرساخت‌های اورژانس ضروری است. در این زمینه با موافقت دولت خیرانی که قصد وارد کردن آمبولانس برای اورژانس کشور را داشته باشند از پرداخت هزینه گمرکی معاف شده‌اند.

میعادفر ضمن قدردانی از خیر بابلی که با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی ۱۰ دستگاه آمبولانس جدید و ۶ دستگاه موتورلانس خریداری کرد و بازسازی ۱۵ دستگاه آمبولانس ناوگان اورژانس را انجام داد، گفت: امیدواریم که این قبیل گام‌های ارزشمند خیران در بخش اورژانس کشور افزایش یابد و شاهد افزایش مشارکت خیران در حوزه سلامت باشیم.

وی به مشاوره موفق تلفنی یکی از کارشناسان اورژانس بابل برای نجات جان یک مادر و نوزاد و مورد توجه قرار گرفتن این اقدام در رسانه‌ها و جامعه گفت: اقدام ارزشمند این کارشناس اورژانس در بابل حتی تحسین مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشت. خدمات اورژانس در کشور بسیار گسترده و ارزشمند است و تلاش‌های کارکنان این مجموعه بر هیچ کسی پوشیده نیست.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر