امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۹ - ۱۱:۴۲ شناسه خبر : ۱۷۰۷
نماینده مردم ساری در مجلس در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی مازندران مطرح کرد
لزوم گسترش رسانه‌های تخصصی در کشور نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر لزوم گسترش رسانه‌های تخصصی در کشور تاکید کرد.

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و همچنین روز خبرنگار، گفت: متاسفانه امروزه مشاهده می‌شود هر دستگاهی یک خبرگزاری راه اندازی کرده و در آن سایت درباره همه موضوعات اظهار نظر می‌کند در حالی که می بایست در حوزه تخصصی خود فعالیت داشته باشد.

وی با انتقاد از کثرت سایت‌های خبری و رسانه‌های مجازی، افزود: وجود پایگاه‌های خبری زیاد، اشکالی ندارد اما این به شرطی است که در حوزه تخصصی فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به واقعیت موجود، به ویژه اظهار نظرهای سیاسی در حوزه بین‌الملل از طرف رسانه‌های غیرتخصصی را سبب آسیب به کشور دانست و افزود: باید شورای سیاست‌گذاری متمرکزی جهت موضوع گیری‌های اینچنینی شکل بگیرد تا بتواند هدایت رسانه‌ها را بر عهده بگیرد.

 رسانه‌ها ساماندهی شوند

یوسف‌نژاد تصریح کرد: متاسفانه برخی کشورهای معاند، اظهار نظرهای برخی سایت‌ها را به عنوان موضع جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند که این یک آسیب برای نظام است و ساماندهی رسانه‌ها یک امر ضروری است.

در ادامه واحد عبدالهیان رئیس جهاددانشگاهی مازندران، گفت: رسالت اصلی خبرگزاری ایسنا انعکاس اخبار دانشگاهی است و در نظر داریم با نهادینه کردن انعکاس اخبار دانشگاهی از این رسانه، بتوانیم با انجام تحلیل ها و گفتگوهای عالمانه دیگر موضوعات روز را پوشش دهیم.

رسانه‌های جهاد دانشگاهی در خدمت توسعه

وی رسانه‌های جهاد دانشگاهی را در خدمت توسعه استان دانست و تاکید کرد: انعکاس نظر مراکز علمی و دانشگاهی در راستای نقش آفرینی در فرایند توسعه استان مدنظر قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، خبرگزاری قرآنی شعبه مازندران نیز به صورت تخصصی بر حوزه‌های قرآنی و دینی تمرکز دارد و محل رجوع فعالین قرانی استان است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر