امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۳۳ شناسه خبر : ۱۴۹۹۷

استاندار مازندران: کُشتی جلوه‌ای از تمدن ایران است استاندار مازندران با بیان این که کُشتی ورزش تمدنی ایران است، گفت: حمایت از این رشته ورزشی یک ضرورت محسوب می شود.

به گزارش وارش نیوز ؛ یوسف نوری روز سه شنبه در جمع ملی پوشان کشتی مازندران افزود: رشته ورزشی کشتی برای مردم ایران شوق آفرین و زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: کشتی یک سرمایه بین المللی محسوب می شود که برای حمایت از این رشته ورزشی نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد.

نوری با بیان این که، حمایت های مالی در این رشته ورزشی باید بر اساسی ارزش کسب مدال انجام شود، خاطرنشان کرد: کسب مدال طلای المپیک از جنبه های مختلف برای کشور ارزش آفرین است و حمایت های مالی از این رشته ورزشی باید افزایش یابد.

استاندار مازندران ادامه داد: انجام کارهای زیربنایی در مدارس و جذب قهرمانان کشتی برای شناسایی استعدادهای برتر در این رشته ورزشی یک امر مهم تلقی می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که، مازندران ظرفیت حمایت از کشتی را دارد، ادامه داد: باید به گونه ای عمل کنیم که از ظرفیت این استان برای حمایت و تقویت این رشته ورزشی بیشتر استفاده شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: اهمیت این رشته ورزشی در مازندران به اندازه ای است که یک نفر به صورت ویژه پیگیر گره گشایی برای کشتی مازندران باشد و از طرف دیگر حمایت های مالی افزایش یابد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر