امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۱:۴۹ شناسه خبر : ۱۶۷۷۳

اردوی تیم ملی کبدی ساحلی در بابلسر آغاز شد سرپرست هیات کبدی استان مازندران گفت: اردوی تیم ملی کبدی ساحلی به منظور افزایش آمادگی برای حضور در نخستین دوره جام جهانی کبدی ساحلی با حضور سه کبدی‌کار مازندرانی به میزبانی مازندران در بابلسر در حال برگزاری است.

به گزارش وارش نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، محمد ابراهیم باقری روز چهارشنبه اظهار کرد: اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کبدی ساحلی ایران که از روز دوشنبه در بابلسر برپا شده پنجمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام جهانی کبدی ساحلی است.

وی افزود: با توجه به شرایط مناسبی که برای میزبانی از اردوی تیم ملی کبدی ساحلی وجود داشت پیگیری‌های لازم برای برگزاری دست‌کم یک مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم انجام شد که در نهایت با موافقت رئیس فدراسیون کبدی، بابلسر میزبان پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کبدی ساحلی مردان شد.

سرپرست هیات کبدی استان مازندران خاطرنشان کرد: این اردو برای آمادگی و هماهنگی بیشتر بازیکنان به مدت ۱۰ روز تدارک دیده شده است که تا ۹ مرداد ادامه دارد.

باقری با بیان اینکه ۱۶ بازیکن از سراسر کشور در پنجمین مرحله اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کبدی ساحلی ایران حضور دارند، گفت: امیرحسین محمدملکی، علی سورتچی و رضا اسلامی ملی‌پوشان مازنی حاضر در اردوی تیم ‌ملی کبدی ساحلی هستند.

وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزش کبدی در مازندران، افزود: در چهار ماه نخست امسال ۹ ورزشکار مازندرانی در ۲ دسته زنان و مردان از رده‌های سنی مختلف به اردوی تیم‌های ملی کبدی ایران دعوت شدند.

به گفته باقری، نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی کبدی ساحلی قرار است مهر امسال به میزبانی ایران برگزار شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر