امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۴۴ شناسه خبر : ۱۴۹۶۸
معاون اداره کل میراث فرهنگی استان خبرداد
وجود بیش از ۲۰۰ پروژه گردشگری در حال احداث توسط بخش خصوصی در مازندران معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه تمام بخش خصوصی با سرمایه گذاری بیش از ۴۵۰۰۰۰ میلیارد ریال در مازندران وجود دارد، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ها شاهد توسعه ظرفیت های گردشگری استان خواهیم بود.

به گزارش وارش نیوز ؛ احسان محمدی امروز در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴-تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران با ۱۰ زنجیره ارزش در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی و سایر بخش‌ها در این نمایشگاه حضور دارد، تصریح کرد: در بحث زنجیره ارزش، زنجیره ارزش گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از دو زنجیره ارزش مورد توجه در مازندران قرار گرفته است.
 وی با اشاره به اینکه حدود ۱۹۰موافقت اصولی در سال گذشته برای متقاضیان تاسیسات گردشگری در استان صادر شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ مورد در حوزه گردشگری ساحلی و دریایی است که به توان‌افزایی در این بخش یاری می‌رساند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه در حوزه صنایع دستی برای ۱۷ محصول برندسازی شده است، عنوان کرد: در همین زمینه، نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالا و همچنین ۵ کالا در سطح بین المللی انجام شده است.
وی با اعلام اینکه ۸۱ هزار نفر گردشگر خارجی سال گذشته در استان حضور داشته‌اند، بیان کرد: امیدواریم با لغو روادید گروهی با روسیه و تسری آن به کشورهای دیگر، شاهد حضور شمار بیشتری از گردشگران در استان مازندران باشیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر