امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۰۸ شناسه خبر : ۱۵۱۱۸

تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حدنگاری دقیق زمین‌های کشاورزی رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حدنگاری دقیق زمین‌های کشاورزی در استان تاکید و بیان کرد: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای اراضی زراعی از برنامه‌های مهم سند تحول قضایی در مازندران است که باید در این‌باره توسط سازمان صداوسیما و رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی انجام شود.

به گزارش وارش نیوز ؛ عباس پوریانی امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) در نشست قضایی دادگستری استان که با حضور معاونان رئیس کل و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در مازندران برگزار شد، گفت: نظارت دقیق در موضوع صدور سند مالکیت برای زمین‌های کشاورزی در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان است.

وی رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و اجرای بهنگام احکام صادره را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های دستگاه قضایی استان برای نیل به اهداف قوه قضائیه و پیشبرد مأموریت‌های محوله استفاده شود.

پوریانی اظهار کرد: ورود دقیق، جدی، تعامل و هماهنگی اعضای شورای قضایی استان، در تعیین تکلیف و پیشبرد اهداف دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در استان بسیار موثر خواهد بود. 

رئیس کل دادگستری مازندران به حجم بالای ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری در استان اشاره و اضافه کرد: باید ضمن آسیب‌شناسی موضوع، اقدامات لازم برای بهبود وضعیت موجود انجام شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر