امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۲:۲۳ شناسه خبر : ۱۴۷۸۶
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:
بانک ها و دستگاه های اجرایی، موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات در استان را شناسایی کنند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی نمایند و برای رفع آن اقدام کنند.

به گزارش وارش، ناصر فخر موحدی در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد: بانک ها و دستگاه های مرتبط موانع و محدودیت های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات را پس از شناسایی، به صورت مکتوب اعلام کنند تا مراتب برای رفع مشکلات این حوزه، به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.

فخر موحدی افزود: در سال ۱۴۰۲، ۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی جمع آوری اطلاعات تمام واحدهای تولیدی اعم از فعال، نیمه فعال و راکد استان و انعکاس آن به حوزه سرمایه گذاری استانداری را برای تمام دستگاه ها، نهادهاو... تکلیف کرد تا در سال جاری برای بررسی وضعیت، رفع مشکلات و فعال سازی آنها اقدام شود.

فخر موحدی هدف از اجرای این طرح را در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید در استان عنوان کرد و افزود: مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی صرف مشکل مالی نیست بلکه بسیاری از این واحدها مشکلات اعم از مدیریتی، حقوقی و... دارند که رفع موانع و فعال سازی مجدد آنها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر