امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۷/۱۸ - ۱۱:۰۶ شناسه خبر : ۱۴۵۴۶

بمباران شدید غزه از سوی رژیم صهیونیستی برای کوچاندن فلسطینی ها به مصر وارش نیوز- با ورود عملیات ضدصهیونیستی مقاومت فلسطین به چهارمین روز خود و شکست صهیونیست ها در تمامی جبهه ها، سران تل آویو برای جلوگیری از ادامه روند شکست خود دستور داده اند با بمباران وحشیانه غزه موجب ترک ساکنان فلسطینی آن به مصر شوند.

 

به گزارش وارش نیوز  به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌ وگو با خبرنگاران از مردم غزه خواست این منطقه را به سمت مصر ترک کنند.

در حالی که رژیم صهیونیستی غزه را محاصره همه جانبه کرده، سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شده که گذرگاه رفح باز است و مردم غزه می توانند از این طریق، منطقه را ترک کنند.

کارشناسان مسایل منطقه معتقدند که دلیل این اقدام رژیم صهیونیستی ویران کردن غزه و تصرف آن و اضافه نمودن این منطقه به سرزمین های اشغالی است، اقدامی که مطمئنا فقط در رویا برای صهیونیست ها اتفاق خواهد افتاد، چرا که رزمندگان مقاومت با تدابیری که دارند جلوی این توطئه را نیز خواهند گرفت.

براساس گزارش «تایمز اسرائیل»، «چارلز براون» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در گفت‌وگوی تلفنی با «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، از جنایات تل آویو در غزه حمایت کرد.

این رسانه صهیونیستی از دیدار رهبران ائتلاف حاکم و ائتلاف مخالفان در کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی در روز سه شنبه خبر داد.

در شرایطی که رسانه های عبری از تداوم اختلافات بین احزاب صهیونیست برای تشکیل کابینه موسوم به «کابینه جنگ» خبر داده‌اند، «تایمز اسرائیل» مدعی شد هدف از نشست امروز سران احزاب صهیونیست، تشکیل این کابینه است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران سابقه نداشته و صهیونیست ها و حامیان غربی آنها را در شوک فرو برده، به طوری که تا این ساعت بیش از ۱۱۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن نموده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر