امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۰۹:۵۱ شناسه خبر : ۱۴۵۲۷
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:
شناسایی گلوگاه‌های اداری مسیرهای خدمت رسانی به مردم وارش نیوز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: بدنه کارشناسی با تجربه برای شناسایی گلوگاه‌های اداری و رفع آنها به‌منظور تسریع خدمات رسانی به مردم در استان تلاش کنند.

 

 

  امید محبی روز دوشنبه در جلسه تیم ارزیابی عملکرد استانداری مازندران در ساری افزود: یکی از عمده ترین وظایف و انتظار از اعضای تیم ارزیاب که متشکل از بدنه کارشناسی مجرب تمامی واحدهای ستادی است، شناسایی گلوگاه‌های اداری و موانعی که در مسیر خدمت رسانی موثر به مردم وجود دارد، است.

وی ادامه داد: عملکرد مجموعه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه استان و کارشناسان درگیر در جمع بندی ارزیابی سالانه باهدف اجرای منویات استاندار مازندران، باعث جهش قابل توجه در کسب امتیازات شاخص های تخصصی و عمومی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: زمانی این احراز مقام های حائز اهمیت دارای درخشش بیشتر است که با چاشنی رضایتمندی مردم همراه باشد.

 

وی با اشاره به آشنایی این تیم کارشناسی به ضعف هایی که در مسیر تعالی سازمانی وجود دارد، گفت: کسب امتیاز ارزیابی تنها یک هدف کمی نیست بلکه شاخص های دستیابی به افق برنامه های دولت است که باید به صورت مستمر رصد و پایش و راهکارهای عملیاتی برای لمس عملکرد مدیران استان در بطن جامعه انجام شود.

وی با تاکید بر استمرار روند ارزیابی در طول ماه‌های سال بیان داشت: تشکیل این تیم نباید منوط به ارزیابی های پایان سال باشد بلکه باید همواره با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی بهنگام نقاط قابل بهبود اقدام نماید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر