امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۲/۷ - ۱۸:۱۴ شناسه خبر : ۱۴۲۲۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران:
مراکز خرید تضمینی کلزا و گندم در مازندران فعال می شود وارش نیوز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: مراکز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا و گندم از نیمه دوم اردیبهشت و خردادماه در استان فعال می شود.

حسن خیریان پور بعدازظهر پنجشنبه در جلسه خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان مازندران برای فصل زراعی جاری از مدیران دستگاه‌های ذیربط خواست تمهیدات لازم برای تسهیل در امر تحویل محصول تولیدی کشاورزان به مراکز خرید تضمینی و تسریع در پرداخت وجه آن به عمل آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با اعلام اینکه اطلاع رسانی لازم به کشاورزان در خصوص زمان آغاز خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان از طریق رسانه‌ها اعم از جراید و صدا و سیما صورت پذیرد اظهار داشت: مراکز خرید دانه روغنی کلزا از نیمه دوم اردیبهشت ماه و گندم از نیمه دوم خرداد تجهیز شده و آمادگی لازم برای خرید تضمینی را داشته و با اعلام جهاد کشاورزی در هر شهرستان مراکز خرید تضمینی آن فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای مناسب در مراکز خرید به منظور تسهیل در تحویل محصول کشاورزان به مراکز تعاونی روستایی، از سازمان جهاد کشاورزی خواست پیگیری لازم را به منظور تجهیز امکانات مراکز خرید تضمینی در مناطق بالادست به عمل بیاورد.

خیریانپور همچنین به منظور پیشگیری از بروز مشکلات در پرداخت وجه محصول تحویلی از کشاورزان خواست قبل از مراجعه به مرکز خرید و تحویل محصول ضمن ثبت اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، یک حساب بانکی فعال در بانک کشاورزی نیز داشته باشند.

وی در خصوص خروج گندم تولیدی کشاورزان مازندران از استان نیز افزود: مجموعه نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های ذیربط کنترل و نظارت لازم به منظور مراقبت و پیشگیری از خروج گندم از استان را اعمال کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر