امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۱/۲۹ - ۱۰:۴۸ شناسه خبر : ۱۴۱۸۷
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:
تحقق کامل دولت الکترونیک باجدیت در دستور کار ادارات دولتی مازندران قرار گیرد وارش نیوز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: تحقق کامل دولت الکترونیک به منظور شفافیت در فعالیت های اداری و تسریع در خدمات رسانی به ارباب رجوع باجدیت در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان قرار گیرد.

امید محبی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید سرزده از پارک علم فناوری و اطلاعات (ict) مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارایه خدمات غیرحضوری و توجه به دولت الکترونیک در ادارات دولتی و خدماتی جزو اولویت های مهم دولت سیزدهم است که مسوولان امر در استان باید در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اجرای طرح پنجره واحد خدمات الکترونیک استان در راستای تقویت دستگاه های اجرایی است، بنابرین همه ادارات دولتی و خدماتی باید برای اجرای این طرح مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به این‌که، فهرست مجوزهایی که در سامانه پنجره واحد قرار گیرد مشخص شده است، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در قالب پنجره واحد در این طرح مشارکت کنند و به این سامانه می بایست نگاه موضوع محور داشته باشند.

این مقام مسوول اضافه کرد: هر دستگاهی که در استان وجود دارد در شمول اجرای طرح پنجره واحد قرار می گیرد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران باید با تمامی دستگاه های اجرایی جهت ارائه فرآیند این طرح مهم مکاتبه لازم را صورت دهد.

محبی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به جمع آوری اطلاعات از خدمات پر تکرار استان به خصوص در بخش صدور مجوزها اقدام کند و هر دستگاهی می بایست جداگانه پیرامون اجرای طرح پنجره واحد از پیشرفت کار گزارش ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پنجره واحد استان در راستای تقویت دستگاه های اجرایی استان است، بنابرین همه دستگاه ها باید در این طرح مشارکت و همراهی برای پیشرفت این طرح داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: طرح پنجره واحد دغدغه جدی استاندار مازندران است و به دلیل نقش حاکمیتی که داریم از اجرای این طرح حمایت می کنیم و تمامی دستگاه های اجرایی می بایست نسبت به اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند

وی پارک علم فناوری و اطلاعات را یکی از مهمترین حوزه های مورد نیاز کشور در جهت شفاف سازی، جلوگیری از فساد و رانت دانست و اظهار داشت: اینکه در خصوص شعار سال مقام معظم رهبری صحبت می کنیم، فقط نباید به برگزاری چند جلسه و نشست ختم شود، بلکه باید آن چنان در این حوزه قدرتمند گام برداشت که در پایان آن به‌توان خروجی مفید اقدامات صورت گرفته را در عرصه مدیریتی کشور لمس کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر