امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۵
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۱/۱۹ - ۱۷:۱۳ شناسه خبر : ۱۴۱۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:
مواضع شفاف رهبری درباره حجاب حجت را برهمگان تمام کرده است وارش نیوز- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حجاب و عفاف گفت: این موضع شفاف حجت را بر همگان تمام کرده است.

  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان مازندران از تلاش‌ها و خدمات نیروی انتظامی در خدمات رسانی به مردم در طرح نوروزی و سایر ایام تقدیر کرد.

وی ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی و گرامیداشت فرا رسیدن شب‌های قدر بر لزوم بهره گیری از فیوضات معنوی این ایام تاکید کرد.

وی با اظهار اینکه مازندران جزو استان‌های پر تردد در نوروز بوده است و بیش از ۲۰ میلیون نفر در استان اقامت کرده اند، افزود امکانات مالی و پشتیبانی مازندران در حد استان و محلی و لیا خدماتی که ارائه می‌دهد ملی است و باید تناسبی بین آنها ایجاد شود.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه امکانات نیروی انتظامی متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهد نیست، یادآور شد: امکانات موجود در استان و نیروی انتظامی متناسب با حجم زیاد ورود مسافران به استان نیست و باید در این بخش نیز تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: به رغم همه کمبودها و کاستی‌ها نیروی انتظامی به خوبی در میدان بود و خم به ابرو نیاورده و خدمات خوبی به مردم عرضه کرده است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئولیت شناس، متعهد و وظیفه شناس است، این نیرو در انجام خدمات و وظایف پایبند به عهد بوده و ایستادگی می‌کند

امام جمعه ساری بیان اینکه جامعه باید قدر زحمات نیروی انتظامی را بداند، تصریح کرد: نیروی انتظامی از فرزندان وزن بدنه ملت و جامعه بوده و برای نظم امنیت آنان تلاش می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در حوزه پوشش و حجاب در جامعه بیان کرد: نیازمند وحدت رویه و انسجام در بین دستگاه‌ها درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی هستیم زیرا وحدت رویه، تصمیم و نظر در این مسائل بهتر از تشتت و افتراق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ناهنجاری‌های پوششی در جامعه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حجاب یک مسئله شرعی و سیاسی و قانونی است و تظاهر به بی حجابی حرام شرعی و سیاسی محسوب می‌شود.

آیت الله لائینی یادآور شد: همه نهادها و دستگاه‌ها باید بر اساس موضع مقام معظم رهبری پای کار بیایند و وحدت رویه و شفافیت عملکرد داشته باشند.

وی با بیان اینکه بعد از موضعگیری شفاف مقام معظم رهبری حجت بر همه دستگاه‌ها تمام شده است، از دستگاه خواست در راستای جریان سازی و تقویت فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی وحدت رویه و انسجام داشته باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر