امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۱ - ۱۰:۲۵ شناسه خبر : ۱۱۴۴۴

درمان بی‌اختیاری ادرار با استفاده از فناوری یک شرکت دانش‌بنیان در مازندران درمان بی‌اختیاری ادرار با استفاده از فناوری یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر مصطفی فرهی در مراسم رونمایی از دستگاه ارکتوفیکس، به عنوان اولین روش غیرتهاجمی و موثر در جهان برای درمان بیماری های پروستات آقایان که در حاشیه وبینار بیماری‌های ارولوژی برگزار شد، گفت: این دستگاه به ثبت جهانی رسیده و تاییدیه اروپا را برای صادرات نیز دارد.

وی با اشاره به کاربرد این دستگاه برای درمان بی اختیاری ادراری و دردهای مزمن کف لگن افزود: این دستگاه در آقایان برای التهابات پروستات، بی اختیاری دفع و ادرار، کاربرد دارد.

فرهی با اشاره به این محصول دانش بنیان گفت: بعضاً درمان بیماری با جراحی، همراه با درد و عود بیماری است که این دستگاه چنین مشکلاتی را برای بیمار نداشته و به راحتی در مطب قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مداریا تاکید کرد: برخی مشکلات کوچک نیز وجود داشته که نیازی به اتاق عمل ندارد و می‌توان در مطب درمان کرد و دوره نقاهت نیز نخواهد داشت.

فرهی کاربرد این دستگاه را برای بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌ها دانست و افزود: این دستگاه در مطب زنان و اورولوژی، توانبخشی و…، قابل استفاده است.

افزایش جریان خون و رشد شبکه ی مویرگی دستگاه تناسلی یا آنژ یوژنز یس از فواید درمانی فناوری پی وی اس هستند که بدون عارضه و بی خطر، به دست می آیند. همچنین سم زدایی، رسوب زدایی را در بافت های کورپوزال و شبکه ی عروقی و لنفی افزایش می دهد. پی وی اس، با تاثیر طولانی مدت در درمان ED نقش اساسی در درمان مشکل ارکشن دارد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر