امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۴/۲۲ - ۰۸:۱۴ شناسه خبر : ۱۱۱۶۲
معاون استاندار مازندران:
موزه مقاومت در آمل احداث می شود ساری-وارش نیوز/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینه موزه مقاومت در آمل احداث می شود، آن را پاداشتی برای مقاومت مردم در حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ دانست.

 

  حسن خیریانپور در جلسه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان آمل با بیان اینکه نیازمند عزم همگانی برای ساخت موزه شهدای آمل هستیم، اظهار داشت: در قبال این همه مقاومت و ایثار و فداکاری در شهری مثل آمل با آن حماسه اسلامی ششم بهمن قابل انجام است و بهترین نقطه برای جوانان و مردم و مسافرین خواهد بود.

بشیر عضو شورای اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه ارزش‌گذاری روی حماسه‌های کشور پایداری و دوام و قوام کشور را تعیین می‌کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و عزیزانی است که خالصانه پای مرز و بوم ایستادند و این مملکت با خون شهدا حفظ شده است و به برکت خون شهدا این نظام پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه ما باید این افکار و عقاید را در بین مردم فرهنگ سازی کنیم، افزود: ما آسیب‌های جنگ را ندیدیم و روزهای سختی را که مردم تحمل کردند ندیدیم و باید موزه را در مکانی انتخاب کنیم که تمام جوانب دیده بشود و مردم پذیرا باشند چرا که حرمت گذاشتن به خون شهدا یکی از تکالیف ما است.

علیرضا شریعت فرماندار آمل با بیان اینکه آمل دارای انسان‌های بزرگی است و باعث افتخار ما است، گفت: نسل جنگ در حال عروج هستند و این واقعیتی است که باید همگان بدانند.

وی افزود: ما بعد از جنگ در شهرها موزه‌ای نداریم که شهدای‌مان را معرفی کنیم به شهدا و جانبازان و مردم آمل و حماسه آفرینان ششم بهمن بدهکار هستیم از این رو یک مرکز فرهنگی باید در این شهر ساخته شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر