امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۴
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۴/۱۶ - ۱۵:۱۵ شناسه خبر : ۱۱۱۲۴

داورزنی: بهترین‌های والیبال باید به المپیک بروند/ جام ملت‌‌ها تاوان دادیم تا المپیک نتیجه بگیریم گرگان- وارش نیوز/ رئیس فدراسیون والیبال گفت: در مسابقات والیبال جام ملت‌ها تاوان دادیم تا تیم پخته شود و در المپیک نتیجه بگیریم.

 محمدرضا داورزنی  در مجمع انتخابات هیات والیبال استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ملی‌پوشان بزرگی را به جامعه والیبال تحویل داد که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بسیار خوش درخشیدند و در تیم‌های ملی همیشه موثر بوده‌اند.
وی ادامه داد: «سنگدوینی» باید وقت و انرژی خود را برای والیبال کل استان هزینه کند و انتظار مردم و خانواده والیبال استان و فدراسیون این است که دغدغه کل استان را داشته باشد.
رئیس فدراسیون والیبال بیان کرد: تلاش آقای سنگدوینی برای تیم پاس و جوانان این تیم پسندیده بوده و جای تقدیر دارد اما از این پس باید فکری به حال سرمربی و هدایت تیم پاس انجام دهند و انرژی و توان خود را برای کل والیبال استان انجام دهند.
داورزنی گفت: آقای سنگدوینی باید آستانه تحمل خود را بالا برده و نگران انتقادها نباشد چون انتقاد فرد را همانند فولاد آبدیده می‌کند.
وی گفت: اگر می‌خواهیم به ما انتقاد نشود می‌رویم و به زندگی شخصی خود می‌پردازیم اما وقتی می‌پذیریم که مسوولیتی را در کشور پذیرفته‌ایم باید بدانیم اختلاف‌نظر وجود دارد و از نقطه‌نظرات مختلف استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال بیان کرد: اگر می‌خواهیم‌والیبال در گلستان توسعه پیدا کند باید فضایی را ایجاد کنیم که همه علاقمندان در این فضا حضور پیدا کنند حتی اگر نظراتشان با ما مخالف بود و باید به هم احترام بگذاریم.
داورزنی با اشاره به اینکه اگر تیم ملی موفق شود کل ایران خوشحال می‌شوند، تاکید کرد: مجبور بودیم در لیگ ملت‌ها تاوان بدهیم و فشارها را تحمل کنیم تا برای آینده تیم خیالمان راحت‌تر باشد و تیم پخته‌تر شود.
وی اضافه کرد: من بعد از مسابقات به خاطر خدشه‌دار شدن احساساتشان عذرخواهی کردم اما زمانی که می‌خواهیم این ۱۲ بازیکن در المپیک بازی‌های خوبی از خود نشان دهند مجبور هستیم اقدامات محکمی را انجام دهیم و در لیگ ملت‌ها از این فرصت استفاده کنیم که به ترکیب مطمئنی برسیم.
رئیس فدراسیون والیبال بیان کرد: خط زدن بازیکنان برای ما واقعا کار بسیار سختی است اما باید بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها در تیم باقی بمانند و این بی‌رحمی و کنار گذاشتن احساسات و کنار گذاشتن دوستی‌ها برای ساختن یک تیم منسجم و قو برای حضور در مسابقات است.
داورزنی گفت: امروز ملی‌پوشان کشورمان حرف‌های زیادی در میادین بین‌المللی برای گفتن دارند و مردم از این افتخارات لذت می‌برند.
وی تاکید کرد: برای ما تفاوتی نمی‌کند بازیکنانمان اهل کدام استان و حتی از کدام مذهب و دین هستند چون همه ایرانی هستند و در تیم ملی به تمام بازیکنان افتخار می‌کنیم.
براساس این گزارش، «عیسی سنگدوینی» با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۲ رای، به مدت چهار سال دیگر رئیس هیات والیبال استان گلستان شد.
در این مجمع یک رای سفید و یک رای باطله از صندوق خارج شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر