امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۳/۱۳ - ۱۲:۵۱ شناسه خبر : ۹۹۸۴
با ابلاغ دفتر مشاوره و سلامت وزارت عتف:
طرح احوال‌پرسی از دانشجویان در دانشگاه مازندران اجرا شد به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، طرح احوال‌پرسی از دانشجویان بر اساس ابلاغ دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به همت مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه مازندران اجرا شد.

بر اساس این گزارش، دکتر سهیلا هاشمی رییس مرکز مشاوره دانشگاه با اعلام این خبر افزود: همه‌گیری ویروس کرونا و مراقبت‌های جدی جامعه به‌منظور مصون‌ماندن از ابتلا به بیماری و افزایش نرخ شیوع آن، قرنطینه خانگی را به یک اجبار و مسئولیت اجتماعی تبدیل نمود.

دکتر هاشمی ادامه داد: دانشجویان یا به تعبیری نبض زندگی دانشگاه به‌واسطه عدم حضورشان در محیط‌های کلاس درس و دور ماندن‌شان از فضای واقعی آموزش، این ضرورت را برای تمامی دانشگاه ها یادآور گردید که جویا شدن از احوال آن‌ها و خانواده‌های‌شان و میزان رضایت‌شان از آموزش به دور از کلاس‌های درس برای مسئولان دانشگاه یک موضوع جدی است. در همین راستا و بر اساس ابلاغ دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه مازندران با راه‌اندازی لینک طرح احوال‌پرسی و بارگذاری آن در سامانه گلستان، نسبت به جمع‌آوری داده‌ها در یک نمونه 277 نفری از دانشجویان سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام نمود که خلاصه گزارش آن در ذیل ارایه می‌گردد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر