امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۳/۱۳ - ۱۲:۰۷ شناسه خبر : ۹۹۷۶

کشف مزرعه ارز دیجیتال میلیاردی در محمودآباد فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف مزرعه ارز دیجیتال به ارزش ۲۸میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.

سرهنگ حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی محل استفاده از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از محل، 18 دستگاه ماینر ، 3 دستگاه تثبیت کننده برق و 2 دستگاه خنک کننده و 15 عدد لوازم مورد نیاز از جمله کیس و مانیتور کامپیوتر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ارزش دستگاه ماینر و دیگر تجهیزات کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را 28 میلیارد ریال بیان داشت و گفت : ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم که از ساکنان غیر بومی استان بوده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ حسین زاده د ر پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از مورد مشابه موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر