امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۳/۲ - ۱۰:۲۴ شناسه خبر : ۹۹۲۴
عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار وارش نیوز:
مسیر ما توسعه و تجاری کردن فوتبال است گروه ورزشی وارش نیوز: شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار وارش نیوز گفت: رویه سایت فدراسیون فوتبال نسبت به ماه‌های قبل تغییر کرده است.

او بیان کرد: اولینبار است که فدراسیون فوتبال بسته اقتصادی دارد. چنین چیزی تا حالا وجود نداشته است.

عزیزی خادم گفت: امیدواریم تا قبل از سفر تیم ملی فوتبال به کیش باقیمانده کمک هزینه سازمان برنامه و بودجه هم به حساب فدراسیون واریز شود.

او بیان کرد: ۲۵ میلیارد تومان از مطالبات شرکت شستا باقی مانده در صورتی که ارزش ساختمان فدراسیون بیشتر از این مبلغ است.

او گفت: اینکه دفترم خارج از ساختمان فدراسیون فوتبال است را تکذیب میکنم. البته امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا دیگر بدهکار و مستأجر نباشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: میگویند عکسهای من با مسئولان کشور نمایشی است. پشت در اتاق هر مسئولی که بتواند به فوتبال کمک کند، میروم.

او بیان کرد: ۳ سال فوتبال بانوان به فراموشی سپرده شده بود. ما میخواهیم به آنها کمتر ظلم شود. بانوان امروز در هتل مستقر هستند، به رنکینگ باز میگردند، معوقات آنها پرداخت شده و به مسابقات جهانی اعزام میشوند. برای فوتبال ملی بانوان خیلی بد است که لباس متحدالشکل نداشتند. البته بانوان امروز خوشحال هستند.

عزیزی خادم در واکنش به اعتراض باشگاههای استقلال، پرسپولیس و سپاهان به آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تیمهای استقلال، پرسپولیس و سپاهان میتوانند به آرای کمیته انضباطی اعتراض کنند.

عزیزی خادم بیان کرد: نمیتوانیم برای راهاندازی VAR، زمان مشخص کنیم باشگاهها باید مشارکت خود را در این زمینه بالا ببرند. اگر در کشور گشایش سیاسی- اقتصادی صورت بگیرد، اتفاقاتی میافتد که راهاندازی VAR کوچکترین بخش آن است.

او گفت: انتقادها به انتصابات در فدراسیون فوتبال را روی سر میگذاریم تصمیمات گرفته شده مبنای عقلانی داشته و با مشورت جمعی بوده است

عزیزی خادم در واکنش به انتصاب پسرعموی خود به عنوان مسئول ITC فدراسیون فوتبال گفت: چه ایرادی دارد. او از دانشگاه شریف دکترا گرفته و باعث فخر است. او آمده است تا به فدراسیون کمک کند.

عزیزی خادم در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه آنلاین با اینفانتینو رئیس فیفا با مترجم حضور پیدا کرد گفت: بله. مترجمها هم در آنجا حضور داشتند و دوستان دیگری هم در این نشست بودند. خود من از این نشست خیلی استقبال کردم.

رئیس فدراسیون در خصوص حذف تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: این خبر برای ما شوک سختی بود. البته در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم توسط رفیعی این موضوع را پیگیری کنیم. ما بحثهای درآمدزایی، تیم ملی، سفر به بحرین و استانها را داریم.

او در خصوص اینکه آیا رسانهها به وی خط میدهند یا خیر گفت: واقعا نه. در فدراسیون افراد خوبی حضور دارند و کار بلد هستند، اکثر بچههای رسانه سالم، دوست داشتنی و پاک دست هستند و حتی تصمیم داریم در کیش از آنها کنار تیم ملی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قانون منع حضور خارجیها در ایران لغو شده است گفت:بله این قانون را لغو کردیم، اما با مکانیزم مناسب. نمیشود درهای توسعه و دانش را بست. البته باشگاهها باید ضمانت بدهند و ۱۰ درصد از درآمد آنها به فوتبال پایه اختصاص داده شود.

 

خبرنگار: حافظ حاجیان

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر