امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۳/۲ - ۱۳:۱۷ شناسه خبر : ۹۹۱۸
سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران:
طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر رونمایی می شود وارش نیوز/ سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: طرح جبهه خرمشهرها با حضور سردار سلیمانی در بابلسر رونمایی خواهد شد .

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در خصوص رونمایی طرح جبهه خرمشهرها که در بابلسر برگزار خواهد شد گفت:  یکی از کارکردهای طرح بزرگ و شایسته طرح جبهه خرمشهر ها ، رجعت به مسجد است تا بتوانیم همه مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را در محله با محوریت مسجد حل کنیم . در این طرح قرار است محله مهدوی با همکاری بسیج و امامان جماعت محلات، مسئولان و  ذی نفوذانی که در محله هستند با بررسی مشکلات محله را و رفع آن، شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای این طرح  استفاده از  ظرفیتهای مادی و معنوی همان محله ، برای رفع مشکلات است اظهار داشت: این طرح برای اولین بار در کشور در سطح بابلسر در حال شکل گیری است که توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح خواهد شد لازم به ذکم است که این طرح یک سال گذشته به صورت پایلوت در حال انجام بود که خروجی بسیار  مطلوبی داشته است و سوم خرداد توسط سردار سلیمانی به صورت استانی رونمای می شود.

فرمانده سپاه کربلا  در پایان افزود:  برای اجرایی کردن گام دوم انقلاب این طرح بسیار خوبی است  ان شاء الله ،منشاء خیر و برکت برای تحقق و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر