امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۶ - ۱۴:۳۵ شناسه خبر : ۹۸۰۸
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل شد وارش نیوز، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر اکبر حاجی‌زاده مقدم عضو هیات علمی دانشگاه مازندران را به سمت سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.

 

      در متن این حکم آمده است:

       دکتر اکبر حاجی‌زاده مقدم متولد ۱۳۵۴ در شهر آمل، مدرک کارشناسی ارشد را در رشته زیست شناسی جانوری گرایش فیزیولوژی در سال ۱۳۷۹ و دکتری را در سال ۱۳۸۵ از دانشگاه خوارزمی اخذ نمود و در همان سال به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه مازندران مشغول به کار شد و و در حال حاضر با مرتبه دانشیاری پایه ۲۲ در این دانشگاه مشغول به تحقیق و آموزش می‌باشد.
       از سوابق اجرایی وی می‌توان به دو دوره مدیریت گروه زیست شناسی در دانشگاه مازندران، چهار سال ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه مازندران، مسئول راه‌اندازی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین و ریاست این دانشگاه به مدت سه سال و بیش از یک سال نیز سمت مشاور رییس دانشگاه مازندران و معاون اداری و مالی دانشگاه اشاره کرد.
      راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و چاپ بیش از ۷۰ مقاله در مجلات معتبر ISI وISC، اجرای دو طرح پژوهشی برای ستاد علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و معرفی وی به عنوان دانشمند یک‌درصد برتر دنیا توسط مراجع ذی‌صلاح ملی و بین‌المللی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ از سوابق پژوهشی دکتر حاجی‌زاده مقدم می‌باشد.
       وزیر علوم هم‌چنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر داوود دومیری گنجی، رییس سابق دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر