امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۷ - ۱۲:۵۶ شناسه خبر : ۹۷۵۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:
آمادگی اوقاف مازندران برای تحقق شعال سال با کمک موقوفات وارش نیوز/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آمادگی این اداره‌کل برای سرمایه‌گذاری در اراضی موقوفات خبر داد و گفت: طرح‌های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در اراضی موقوفه مازندران وجود دارد که نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در ارتباط با نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه مازندران مانند سالهای گذشته پای کار اجرای فرمایشات رهبری است، اظهار کرد: این اداره کل برای سال جاری نیز این آمادگی را دارد تا در راستای جهش تولید در حوزه سرمایه‌گذاری در اراضی موقوفات استان اقدام به پشتیبانی و مانع‌زدایی کند.
وی با بیان اینکه موقوفات مازندران با کاربری کشاورزی و تولیدی قابلیت مناسبی در تحقق فرمایشات رهبری دارند، افزود: بسیاری از اراضی موقوفات مازندران این آمادگی را دارند تا در آن با اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری به مرحله تولید و اشتغال برسند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آمادگی این اداره‌کل برای سرمایه‌گذاری در اراضی موقوفات خبر داد و گفت: طرح‌های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در اراضی موقوفه مازندران وجود دارد که نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم.
حیدری با بیان اینکه تولید محور چرخش اقتصاد هر جامعه‌ای است و درواقع  تولید است که رشد، شکوفایی، کار، تلاش، اشتغال و رفع نیازهای زندگی را رقم می‌زند، تصریح کرد: رفع موانع تولید، کشور را روی ریل توسعه پایدار قرار می‌دهد که غفلت جدی در این حوزه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد که لازم است در این زمینه تدبیری جدی اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه رفع موانع تولید باید ریشه‌ای و اساسی باشد، خاطرنشان کرد: باید به‌صورت عملیاتی و درست در این حوزه گام برداشت و راه را برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی هموار کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در تحقق شعار سال و جهش تولید ملی می‌توانیم ورود پیدا کنیم، تصریح کرد: در همین راستا طرح شمیم خدمت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود و به همین منظور فضای موجود در ساختمان بقاع متبرکه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و پس از آموزش‌های لازم کارگاه‌های تولیدی تشکیل می‌شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر