امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰ شناسه خبر : ۹۷۴۴

وزیر بهداشت کلنگ بیمارستان بابلسر را به زمین زد کلنگ ساخت بیمارستان ٢٨٠ تختخوابی شهید رجایی بابلسر امروز دوشنبه در بیست و یکمین آیین پویش "ره سلامت" با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به زمین زده شد.

به گزارش روابط‌عمومی دو دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، این بیمارستان در کنار بیمارستان تخصصی شهید رجایی بابلسر که خدمات درمانی به بیماران سرطانی ارائه می دهد ، ساخته می شود و به عنوان یک بیمارستان عمومی تعریف شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در این آیین گفت : این بیمارستان در زمینی حدود ۶ هکتار و زیر بنای حدود ٢٨ هزار متر مربع در ١١ طبقه احداث خواهد شد.
دکتر فرزاد جلالی افزود: از سال ١٣٩٠ دانشگاه علوم پزشکی به دنبال تاسیس این بیمارستان بوده است که خوشبختانه با همت دولت و پیگیری وزیر بهداشت در بودجه ١٤٠٠ گنجانده شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت : این بیمارستان عمومی دارای بخش های جراحی، داخلی ، عفونی ، نورولوژی و ارتوپدی، اورولوژی، چشم، پوست ،زنان و زایمان و کودکان خواهد بود.

وی افزود : این بیمارستان در کنار بیمارستان تخصصی درمان سرطان شهید رجایی یکی از مجهز ترین بیمارستان های شمال کشور ساخته می شود.
وی ادامه داد : اعتبار اولیه تاسیس این بیمارستان حدود ٥٠٠ میلیارد تومان برآورد شد که قرار است طی مدت زمان پنج ساله تزریق و تکمیل شود.
بیمارستان سرطان شهید رجایی بابلسر یکی از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، قدمت ٣٥ ساله دارد و دارای ٥٥ تخت است و به بیماران سرطانی استان و خارج از استان خدمات می دهد. بیمارستان جدید قرار است در کنار این بیمارستان ساخته شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر