امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۴ شناسه خبر : ۹۶۹۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:
تجلیل از کارآفرین مازندرانی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی وارش نیوز/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی از کارآفرین برتر مازندرانی با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری در گفت و گویی اظهار کرد: در  سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ملی که با حضور معاون اول رییس جمهوری،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

وی بیان کرد: سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه امسال ۷ کارآفرین برتر استانی و یک کارآفرین ملی داشتیم، افزود: در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی از احمد حسین‌زاده از شرکت نرم افزاری ترزرایان‌افزار مازندران به عنوان کارآفرینان برتر ملی تجلیل و قدرانی شد.

اصغری گفت: ۱۶ مرکز مشاوره کارآفرینی، سه مرکز شتاب‌دهی و فضای کاری مشترک، پنج کافه کارآفرینی در استان و دو باشگاه کارآفرینان نوجوان در تنکابن و قائم شهر فعال هستند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر