امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۴:۱۵ شناسه خبر : ۹۶۸۹

پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر وارش نیوز/ محمدعلی اصل سعیدی پور به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و روز پدر پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی»

۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی(ص) و وارسته ترین بنده ای است که با سلوک ، گفتار ، رفتار و منش خویش، دلهای تشنه‌ی حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب کرد.

بی شک شخصیت والای حضرت علی(ع) ، فرای زمان و مکان می باشد و تلاش و نقش بسزای ایشان در ترویج دین  ، سرشار از پند ، حکمت و معرفت برای مسلمانان و مردم جهان است.

حضرت علی(ع) علاوه بر شاخصه های بی شمار فردی ، اجتماعی ، حکومتی و اخلاقی ، نیکوترین فرزندان را در مکتب آزادگی و انسانیت پروراند تا برای پدران جهان برترین نمونه و الگو باشد و  براستی که شایسته است چنین روزی به نام روز پدر خوانده و مقام و منزلت پدران عزیز در چنین روز فرخنده و مبارک گرامی داشته شود.

اینجانب با اغتنام از این فرصت به دست آمده ، فرخنده زاد روز یگانه مولود کعبه ، مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را صمیمانه به همه همکاران به خصوص مردان و پدران در اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد تبریک و تهنیت عرض نموده  و توفیق و سلامتی این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر