امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۸ شناسه خبر : ۹۴۵۵

عملکرد ۳ ماهه پاییز ۹۹ حوزه آموزش هلال احمر سوادکوه رئیس جمعیت هلال سوادکوه از برگزاری دوره های آموزش همگانی ، عمومی و تخصصی به صورت مجازی در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش عبدالله شهمیر شورمستی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه

متانی با بیان اینکه موضوع تاب‌آوری درهلال‌احمر،از اهمیت ویژه‌ای برخورداربوده وبیانگر دستیابی به جامعه‌ و انسان‌هایی تاب‌آور در برابر حوادث و سوانح است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایجاد آمادگی برای مقابله با مخاطرات اجتماعی رسالت مهم جمعیت هلال احمر می باشد و یکی از مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر تلاش برای تسکین آلام بشری است لذا آماده سازی جامعه با شعار جامعه تاب‌آور یکی از رسالت‌های جمعیت هلال احمر می باشد.
 

تاب آوری یک جامعه، بی تردید ارتباط تنگاتنگی به پایدار بودن جامعه تاب آور و ایمن در برابر حوادث بنا می‌شود.
 

متانی در ادامه افزود؛آموزش همگانی تاثیر مستقیم در کاهش آسیب پذیری در برابر مخاطرات را خواهد داشت و در این جهت واحد آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه نیز با توجه این نگرش و رسالت مهمش یعنی آموزش 

همگانی در بالا بردن سطح آمادگی مردم شهرستان پرداخته است.    

رئیس هلال احمر سوادکوه در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر در ایام کرونا با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به آموزش در فضای مجازی نمود و در ۳ ماهه پاییز امسال و به محض دریافت مجوز استانی توانست در خصوص آگاه سازی عموم مردم شهرستان سوادکوه پیام ها و تصاویر آموزشی مرتبط به امداد و کمکهای اولیه, خود امدادی در حوادث و آشنایی با کرونا ویروس اقدامات شرح ذیل را انجام دهد.


۱) کلاس امداد و کمک های اولیه ویژه اعضای جوان و داوطلبان ۵ دوره


۲) پایه های داوطلبی ۵ دوره آمادگی در برابر مخاطرات سه دوره


۳) تخصصی پیش بیمارستانی یک دوره


۴) تعداد بروشور توزیع شده ۸۷۲۰ برگ


۵)تعداد  پوستر توزیع شده ۶۵  برگ


۶)  تعداد پیامک و پوستر های دیجتال ارسال شده در فضای مجازی ۳۴۱۴۰۰ پیام

توضیح اینکه به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، دوره های آموزشی هلال احمر که بصورت حضوری بوده، همانند تمامی کلاسهای آموزشی کشور با حساسیت و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و براساس ضوابط ستاد مقابله با کرونا برگزار گردیدند و از کلاسهای آنلاین در شبکه مجازی نیز بهره گرفته شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر