امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۱ شناسه خبر : ۹۴۵۳

پیام تسلیت سپاه کربلا به مناسبت ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله مصباح یزدی خبر ارتحال عالم مجاهد ،فقیه انقلابی ، فیلسوف و متفکر جهان اسلام مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تاثر و تالم عمیق گردید.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ


مرحوم آیت الله مصباح ، فقیه ای مجاهد که عمر خویش را علاوه بر جهاد علمی، به مبارزه با استبداد و استکبار ،گذرانده بود . این مبارز نستوه در دوران ستمشاهی مبارزات گسترده ای را علیه این رژیم داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز برای حفظ و نگهداری نهال نوپای انقلاب به تربیت نیروهای انقلابی در حوزه و دانشگاه پرداخت.
اعتقاد راسخ ایشان به ولایت مطلقه فقیه و نیز استقامت و غیرت انقلابی به مبانی نظام اسلامی و نیز علم و بصیرت از ویژگی های بارز آن مرحوم بود.
اینجانبان رحلت عمار ولایت را که در کوران فتنه ها، همچون مصباح هدایت، به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی می پرداخت و با بصیرت افزایی و خلوص دینی روشنگری می کرد، را به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و نائب برحقشان مقام معظم رهبری " مدظله العالی"، مراجع عظام، حوزه های علمیه، همه علاقمندان و بویژه خانواده محترم آن یار سفر کرده امام و رهبری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از  خداوند متعال رحمت و مغفرت و رضوان الهی را برای آن مرحوم مسألت می کنیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر