امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۳ شناسه خبر : ۹۴۵۰

پایش استانداردهای بهداشتی بیش از ۸۰۰ مکان عمومی با اجرای طرح ناظران سلامت در سوادکوه رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از پایش استانداردهای بهداشتی بیش از ۸۰۰ مکان عمومی و ارائه توصیه های بهداشتی مهار اپیدمی ویروس کرونا به بیش از ۸۰۰ نفر با اجرای طرح ناظران سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر  وحید متانی گفت: در راستای اجرای طرح سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت کنترل اپیدمی کووید ۱۹به شیوه محله و خانواده محور، تیم های مراقبتی جمعیت هلال احمر متشکل از جوانان،داوطلبان و همکاران  با همکاری شبکه بهداشت و درمان طرح پایش از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ،اماکن عمومی و کارگاه هاسطح شهرستان را  انجام داده و با شناسایی افراد ناقل و بیمار، آنان را ضمن ارجاع به مراکز درمانی، به صورت مستمر رصد و پایش می کنند. این طرح از بیست و ششم آذرماه با هدف مهار کرونا اجرایی شده و تا تاریخ ۱۰دی باحضور پنج تیم ۲نفره متشکل از ۶ نفر از اعضای داوطلبان و ۴ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره های آموزشی توجیهی توسط کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان  به صورت مستمرمشارکت داشتند .


متانی گفت:  هلال احمر سوادکوه از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی در این عرصه مشارکت داشته است . وی همچنین در خصوص ماهیت طرح ناظران سلامت گفت : پس از هماهنگی و نشست با شبکه بهداشت و درمان سوادکوه جهت اجرای این طرح تیم های آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل  از اعضای داوطلب و جوان جمعیت با حضور  در اماکن مختلف شهر  بویژه در فروشگاه ها، اصناف و سایر اماکنی که  تجمع جمعیت در آن مکان  وجود دارد اقدام می نمایند.


ارزیابان  نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استانداردهای خود مراقبتی اقدام لازم را توسط  ناظران سلامت  انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشتی ، فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب  می‌ نمایند.

🔹گزارش از عبدالله شهمیر شورمستی

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر