امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۹ - ۱۱:۴۹ شناسه خبر : ۹۴۴۷
هم‌زمان با فرا رسیدن سال‌روز بزرگ‌داشت حماسه ۹ دی صادر شد:
بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هيات رييسه دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسيدن یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه ای صادر کرد.

متن اين بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

" فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ"

       تاریخ انقلاب اسلامی ایران، آکنده از حماسه ها و افتخاراتی است که هریک همانند یک نشان پرافتخار بر سینه ملت ایران می‌درخشد. از شکوه و صلابت و علم دانشمندان گرفته تا رشادت و ازخودگذشتگی سرداران و سربداران و خون های پاک بر زمین ریخته فرزندان غیور این سرزمین، از قطع دستان تجاوزگران به خاک پاک ایران تا کور کردن چشم فتنه در قلب ایران، همگی نشان از یک ویژگی عظیم ملت ایران دارد و آن هم بصیرت است.

       حماسه 9 دی، سرآغاز نوینی در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و تجلی‌گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری است. چشم جهانیان در این روز نظاره گر خروش ملتی بود که برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود هم‌چون رودی زلال جاری شد و همدلی و اتحاد خود را در مقابله با توطئه های بیگانگان به جهانیان یادآور شدند.

          هیات رییسه دانشگاه مازندران، در پنجمین دهه از عمر مبارک انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر ضمن گرامی‌داشت حماسه 9 دی و تجدید بیعت با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن(ره)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و شهدای گرانقدر و با محکوم نمودن جنایات مذبوحانه و سخیف دشمنان در ترور عناصر انقلابی هم‌چون سردار شهید قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید دکتر فخری‌زاده که نشان از ضعف و زبونی این مزدوران و جاهلان دارد،  اعلام می‌دارد که با تکیه بر اراده، ایمان و تعهد جوانان نخبه و انقلابی ایران عزیز و تلاش جامعه دانشگاهی، تمام توان خود را در راستای حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهد بست و در راه تحقق این اهداف حتی از بذل جان خویش نیز دریغ نخواهد کرد.

هیات رییسه دانشگاه مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر